Obsługa klienta

Klient jest dla nas najważniejszą osobą

Nasza działalność zorientowana jest na usługobiorców

Postępując wedle standardów wytyczanych przez normę ISO 9001, dokładamy wszelkich starań, by jak najlepiej spełniać oczekiwania ludzi, którzy zdecydowali się nam zaufać i korzystają z naszych usług.

Posiadając już 30-letnie doświadczenie w kontaktach z usługobiorcami, zdążyliśmy się przekonać, jakie aspekty obsługi są dla Was najistotniejsze. Dlatego dbamy o to, aby komunikacja z nami przebiegała szybko i efektywnie, a obsługa Klienta była spersonalizowana. Jesteśmy dostępni do Waszej dyspozycji na wielu kanałach i zawsze uprzejmi. W odpowiedzi na Wasze oczekiwania względem nas, rozwijamy nasz biznes pod kątem tych funkcji, które są dla Was szczególnie ważne.

Czerpiąc z naszego długiego doświadczenia i uważnie wysłuchując Waszych opinii, przygotowaliśmy obsługę Klienta, która powinna spełnić Wasze oczekiwania. Jest: szybka, spersonalizowana, efektywna, wielokanałowa, uprzejma. U nas możesz liczyć na życzliwość i podejście dopasowane do Twoich potrzeb.

Jakiej obsługi możesz spodziewać się po biurze Groy?

Szybkość

Rozumiemy, że czas to pieniądz, dlatego kontakt z nami możliwy jest 24 godziny na dobę. Zatrudniamy szerokie grono specjalistów, w tym zespół dedykowany do obsługi klienta. Skontaktować możesz się z nami w dowolnej, wybranej przez siebie porze. Dołożymy wszelkich starań, by odpowiedzieć jak najszybciej. Jeśli nasza reakcja nie jest natychmiastowa, na pewno odezwiemy się w ciągu najbliższych godzin.

 

Dopasowanie do oczekiwań klienta

Coś Ci wypadło i musisz zmienić swoje plany wizyty u nas? Chcesz ustalić niestandardowe godziny kursu językowego? A może inne obowiązki nie pozwalają Ci uczęszczać na regularną naukę języków obcych? Dla nas to żaden problem! Wystarczy poinformować nas o tym, jakie są Twoje preferencje co do uczestnictwa w interesującym Cię szkoleniu, a my dostosujemy się do Twoich wymogów. W szkole językowej Groy to Ty ustalasz najwygodniejszą dla siebie formę zajęć. W czasach pandemii decydujesz się na kontakt na odległość? Prawdopodobnie e-learning jest opcją w sam raz dla Ciebie. A może wolisz kontakt osobisty, lecz nie masz środków lub czasu potrzebnych, by dotrzeć do naszej siedziby? W tym wypadku nauka może odbywać się u Ciebie; jedną z naszych ofert są lekcje z dojazdem.

 

Obsługa od ręki

Łatwo się z nami dogadać, w końcu jesteśmy szkołą językową. Uczymy efektywnej komunikacji w wielu językach i sami takiej używamy na co dzień. Wystarczy już jeden telefon czy mail, żeby zapisać się na wybrany przez siebie kurs. Oczywiście, jeśli potrzebujesz więcej czasu do namysłu, rozumiemy to. Z chęcią doradzimy w wyborze najodpowiedniejszej dla Ciebie formy nauki. Zastanówmy się wspólnie, co będzie dla Ciebie najtrafniejsze!

 

Zintegrowane kanały komunikacji

Mamy do dyspozycji wiele różnych kanałów, za pomocą których możesz nawiązać z nami kontakt. Czekamy pod numerem telefonu, na bieżąco sprawdzamy skrzynkę poczty elektronicznej, nasi konsultanci dostępni są na czacie. Wybór medium zależy tylko i wyłącznie od Twoich osobistych preferencji. Możesz swobodnie przechodzić między różnymi kanałami i nie musisz przy tym martwić się o możliwe zamieszanie. Gwarantujemy, że wystarczy przekazać nam daną informację raz, a dobra komunikacja wewnątrz firmy sprawi, że odpowiednio się tym zajmiemy.

 

Życzliwość

U nas zawsze możesz liczyć na miłą i życzliwą obsługę, która szybko odpowie na Twoje pytania, wysłucha Twoich oczekiwań względem nas, a w przypadku braku zdecydowania co do konkretnych usług, doradzi, która opcja powinna być dla Ciebie najlepsza. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca z nami dawała obopólną satysfakcję.